Fredagsbrev, arkiv

22 mars 2019

Arizona...


Den här veckan är vi i Arizona! Varmt och skönt samtidigt som man ÄNTLIGEN får se lite ordentliga kaktusar. Vi bor på en ranch utanför Mesa där naturen och omgivningarna är helt sagolik upplevelse. Vi har desutom fått iväg våra resevänner (alla gott och väl runt 70 år)
på en ordentlig tur med wesetrnhästar ute på din RIKTIGA prärien.


Hemma i Sverige kunde jag till min stora glädje konstatera att Ebba och KD nu släppt sargen och meddelat att de nu kommer att samarbeta med SD.
Det var ju naturligtvis bara en tidsfråga men till slut gick det ju inte att sticka huvudet i sanden och samtidigt som stollar och lögnare styr landet. Jag ser redan fram mot nästa val, som mycket väl kan komma tidigare än vi anar. Tack Ebba...

Eftersom vi i princip vare sig har mobiltäckning eller internet här på ranchen så blir det knepigt att få till något. Jag få helt enkelt slå igen för den här veckan så blir det ett fullmatat Fredagsbrev nästa vecka då jag är hemma i Svedala igen.

Förra helgen så satt ju vinnaren igen och vi fotrsätter väll så. Redan i första avdelningen är det stenklart. Kim Eriksson smäller dit Sphinx d'Inverne till  sju gånger bootsen! Kaboom. Ha nu en fin helg så hörs vi nästa fredag igen.

Visste du förresten att det på Walmart finns mer än 40 olika sorters jordnötssmör.

Så får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig