Fredagsbrev, arkiv

01 januari 2016

2016, välkommen...

Julen forsade fram och nu har även ett nytt år börjat. Idag blir det inget egentligt Fredagsbrev då det är så mycket "mellandag" det kan bli. Jag jobbar dock hårt på att förädla och förfina Fredagsbrevet inför det nya året. Jag är väl inne på sextonde eller sjuttonde året nu så det har blivit en hel del bokstäver genom åren. Ibland nyanserat och ibland en bra bit utanför "normer" och komfortzoner. Jag hoppas och tror att du som följer mitt Fredagsbrev kommer att vilja fortsätta resan framöver. Jag vill som avslutning idag ge dig två kanontips. För det första så tycker jag att du ska hänga med på en trevlig travweekend till Tallinn i vår. Det blir en kanonresa! Sedan vill jag se till att du får resan betald och genom att lira på Love Lini i 6:e avdelningen i morgon så kan den saken vara biff. Ha det så bra och väl mött här nästa fredag!

Visste du förresten att antalet räfflor på en kork till en Kalles Kaviar-tub är 72.

Så får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig