Fredagsbrev, arkiv

28 augusti 2015

Tsatzikitime...

Ouzo har väl aldrig varit någon större favorit men nu e vi nere på Rhodos och efter kvällens middag har det hittills blivit 3 ouzo. Vi är nere i Grekland och rekar inför kommande gruppresor ner till Rhodos. Veckans Fredagsbrev blir en kortis. Tänkte ju analysera det nya upplägget för V75 men eftersom alla redan dragit detta i alla medier så kan jag bara konstatera att jag inte hört NÅGON som jblat över den nya varianten. Jag tror att det är över och tillbaka till ruta ett innan nyår. Efter "plåsterspexet" nyligen som fik en hel del PK-muppar att gå bananas så skall tydligen alla rasistfrisörer bli av med sina gesällbrev om de inte kan fixa en snygg pagefrilla på krusig afrikan, mo ha ha...

Måste lämna er nu. I morgon är det innerspår på Venkatesh och ändå får vi 3 gånger på Ready For More! Må gott mina vänner...

Visste du förresten att det finns två pltser kvar till vår travresa till Berlin i november.

Så får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig