Fredagsbrev, arkiv

14 januari 2011

Trevlig start på helgen.

Har precis kommit hem efter starten uppe på Romme idag. Tiptop fick käka hjälm men var kanonfin. Lätt seger med lucka enligt Sören.

Senaste nytt nere från Paris och Stefan luktar kanoners! Det blir en spännande helg redan nu med Maharajah. Dagens Fredagsbrev blir kort idag för jag måste hinna slänga in mat i ugnen innan sambon kommer hem. Sedan skall det ju lastas in på “Let´s Dance” i kväll. Jag kommer att hålla kollen under hela omgången och ni kommer att tjäna deg om ni hänger på. I kväll kastar de ut Alexandra Pascalido eller Helena Lundbäck. Jag lirar på båda och får ett ordentligt netto!

Sedan skall ni få en härlig vinnare till i morgon nere på Åby. Ulf Ohlsson mumlade lite i fikarummet uppe På Romme idag. Därför kan vi börja med en vinnare redan i första avdelningen. Till kanonodds. Jag tippar 23 gånger isen. Hästen heter, Melvin Z.

Ikväll får Kihlström Stall Rosas Blyhandske nere på Rondo, grattis mannen.

sss

 

Så får det bli…

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig