Fredagsbrev, arkiv

09 mars 2018

Amerika!

Fredag eftermiddag och jag befinner mig i Dallas! I måndags tog jag min sambo och en god vän på en snabbresa till USA där jag aldrig varit. Det var hit min farfar tänkte flytta vid 79 års ålder den där gången då han lurade farmor att han skulle till Mallorca men egentligen bokat en enkelbiljett till New Orleans och även flyttat sin pension! Han fick blodförgiftning i en fot och kom hem med ambulansflyg och farmor fick aldrig reda på "uppbrottet".
Vår resa här i USA fortsätter nu mot Houston och sedan till New Orleans!
Det blir bara två tips nu och sedan måste vi vidare. I Mellon bultar mitt hjärta för Renaida men det blir väl Fuldans ändå! På Sundbyholm sitter Ohlsson säker med Globalsatisfaction till nästan fyra gånger degen. Må gott så hörs vi igen.

Visste du förresten att Jr Ewing har en egen Burbon?! Jag äger nu en flaska.

Så får det bli...

1 kommentar:

  1. Hej Dennis ska du rengöra toaletten eftersom du köpt en flaska Bourbon

    SvaraRadera

Om mig