Fredagsbrev, arkiv

23 december 2011

God Jul alla rosa vänner!

























Dan före dopparedagen och Stallchefen har fullt upp. Jag skall i alla fall lämna ett Jul Fredagsbrev. Det första jag måste göra är att skälla på er, alla trogna läsare. Det är nu drygt en vecka kvar innan "Miss Travsport, 2011" skall koras och det sitter fortfarande en brunostätande norska på tronen och flinar. Du kära läsare MÅSTE lägga din rösta idag och varje dag fram till nyår på det enda svenska hoppet, som är "Sandra Svensson". Malin Berås har mer än tusen fler röster än Sandra och hon sitter nog där borta i västerlandet och flinar och tror att det är klart. Hon har ju redan tagit ut segern och har till Aftonbladet meddelat att det skall bli roligt att få komma till Årets Häst Galan och hämta priset! Läs mer om detta här!
Som du säkert förstår så kan vi inte ha det så här och om nu alla trogna läsare röstar idag så kliver Sandra Svensson upp i topp i ett nafs. Här nedan kan du lägga din röst. Du finner även en länk till själva tävlingen lite längre ner. Det går att rösta en gång varje dag, gör det!



webvoter-omröstning
Vem är årets snyggaste travtjej?

Angelica Klockar
Anna Karlsson
Annelie Rylander
Annsofie Norman
Elin Gustavsson
Emelie Knutsson
Hanna Olofsson
Jennifer Tillman
Jenny Ryman
Jessica Samuelsson
Josefine Ivehag
Karolina Dimming
Linda Nyman
Linda Sedström
Linn Risedal
Louise Medelberg
Malin Berås
Mariana Eriksson
Mercedes Balogh
Mimmi Elfstrand
Moa Pettersson
Sandra Svensson


    Se resultat

Till "Miss Travsport, 2011".

Ok, jag litar nu på er. Eftersom de flesta har fullt upp ikväll inför morgonagen så skall jag inte tjata på så länge idag. Jag kan däremot utlova tuffare Fredagsbrev nästa år, passa er...

Det är bara en månad kvar till Prix dÁmerique och som vanligt har jag plockat fram de lägsta priserna på resa ner. Just nu är det så löjligt billigt att man nästan skäms. Om du åker ner på lördagen och hem på tisdagen så hinner du faktiskt med tre travdagar, 3 hotellnätter, massor med rödvin och annat. Totalpris per person ligger nu på nästan exakt en tusenlapp! Då ingår både flyg t/r samt 3 hotellnätter på Hotel Cabourg! Ett hotell som ligger perfekt uppe vid Place du Clichy!

Här bokar du flyg och hotell!


Jag delar inte ut några Julklappar här men lovar några härliga Nyårskarameller till de aktiva, huka er...
Nere i Paris fortsätter de svenska pållarna sin kräftgång och idag var det Tarzans duo Saston och Pitch Command som agerade statister på kolstybben. Nej mina vänner vi har bara ett realistiskt hopp där nere detta meeting och jag tror mig veta att man har börjat gnugga lite ute på det gröna reservatet...
Vi håller alla tummar så kan det kanske trots allt gå!

Med dessa ord ber jag att få önska alla en riktigt God Jul. Jag gör det med en härlig vinnare till Annandagens  V75a på Solvalla. de skickade på Jasper Lane ett bakspår samtidigt som Uhrberg fick ett smördoftande innerdito. Trots detta så har man börjat lasta in på Jasper Lane medan New Line ger över 20 gånger! Jag fattar inte hur man tänker men det struntar vi i. Bara att lasta in!

Så får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig